VERANDERMANAGEMENT & ORGANISATIE
De marketingstrategie is vastgesteld en het communicatieplan staat klaar om uitgevoerd te worden. En nu? Wie doe wat, wanneer en waarom? Wie is verantwoordelijk voor welk project en welke partijen zijn betrokken bij welke processen? Management & organisatie is samen werken aan samen leveren. Gezamenlijke doelstellingen en betrokkenheid zorgen voor verbinding binnen uw organisatie. Plezierig samenwerken en tevredenheid zorgen voor loyaliteit van de medewerker en de klant.
Managen en organiseren betekent ook een goede balans vinden tussen de factoren die de organisatie vormen, waaronder ook alle betrokken personen. Verandert er iets binnen de organisatie, dan zal deze verandering invloed hebben op de medewerkers, systemen, processen… Lukt het om de gehele organisatie steeds optimaal ingericht en in balans te houden? Dan creëren we synergie, plezier in het werk en optimale levering.
Geen zorgen meer over de realisatie van het marketingplan en/of communicatieplan:
- Betrekken en interne communicatie
- Uitrollen en implementeren
- Digitaliseren en innoveren
- Optimalisatie systemen (zoals CRM en dashboards)
- Optimalisatie processen
- Relaties onderhouden
Nieuwe situaties binnen en buiten de organisatie vragen om een flexibel denkvermogen en pragmatisch handelen. Het gevonden balans is continu aan veranderingen onderhevig. De nieuwe behoeften, wensen en verwachtingen komen aan het lichten door naar elkaar te luisteren, in gesprek te blijven en goed te kijken naar de nieuwe (technologische) ontwikkelingen.
Persoonlijke aandacht is de basis voor een goed resultaat
RELAX & RENDEMENT
ABONNEMENTEN • MAATWERKOPLOSSINGEN • ÉÉN AANSPREEKPUNT
Meer uit Marketing & Communicatie halen? Graag denk ik met u mee.
MEER INFORMATIE?
Heeft u vragen, opmerkingen of ideeën? Maak gebruik van het formulier, ik zal zo spoedig mogelijk op uw inzending reageren.