BENT U ONZE VOLGENDE
TEVREDEN KLANT?

Hoe heeft FIORINI zich ontwikkeld?
Lees verder…

SCHRIJF ONS
ABONNEMENT

VAN LEESMIJ NAAR FIORINI

1996 – LeesMij PrePublishing is van start gegaan.

Het begon met opdrachten als tekstcorrectie, bureauredactionele werkzaamheden, dtp en zetwerk, sgml- en xml-bewerkingen voor grote uitgeverijen. Het bleef niet bij af en toe een opdracht, ik werd steeds meer gevraagd voor werkzaamheden die nodig waren vóór het drukken van het materiaal. Leesmij PrePublishing werd een feit.

2002 – LeesMij PrePublishing wordt LeesMij Development.

Door de vernieuwde technologie veranderden de behoeften van vele organisaties. De communicatiemogelijkheden werden met de opkomst van de digitale wereld diverser en na verloop van tijd toegankelijker voor steeds meer organisaties. De informatie werd nu ook online aangeboden en de behoefte aan een eigen website werd steeds groter.

Aangetrokken door deze mooie technologische ontwikkeling, wilde ik mijn kennis nog verder ontwikkelen en ben gedoken in de werelden van de designer en van de programmeur. Uiteindelijk heb ik mijn dienstenpakket aangevuld met nieuwe oplossingen zoals: het ontwikkelen van huisstijlen, huisstijldragers, geautomatiseerde MS Office templates en een eigen modulaire cms om websites te kunnen ontwikkelen en eenvoudig te onderhouden. Nu was ik in staat om een organisatie alle middelen te bieden om haar identiteit en communicatie met de klant, online en offline te regelen.

2016 – LeesMij Development wordt FIORINI Business Consultancy.

Gaandeweg werd mij steeds duidelijker dat om een optimale dienst te leveren, niet voldoende was om alleen aan de communicatiemiddelen te denken. De producten, het gedrag en de communicatiemiddelen moeten zo goed mogelijk aansluiten op de identiteit en de strategie van de organisatie én de behoeften van de medewerkers en de klanten. Een optimale dienst leveren, betekent dus ook de organisatie(processen) kennen en werken aan vragen zoals: Hoe kunnen de medewerkers zo goed mogelijk (samen) werken? Hoe bereik ik de doelgroep en hoe bereikt de doelgroep mij? Hoe creëer ik interactie en een dialoog? Hoe krijg ik een klant of medewerker loyaal aan mijn organisatie? Denk ook aan customer intimacy en lean… Mijn interesse in de marketing en communicatie werd hierdoor nog groter.

Na vele jaren ervaring en opdrachten, ben ik nu bezig met onder meer het adviseren van organisaties en het ontwikkelen en implementeren van plannen en middelen. Een compleet en samenhangend dienstenpakket bestaande uit kennis en vaardigheden, opgebouwd door ervaringen en continue educatie. Met mijn creativiteit en inzichten maak ik van behoeften marketing-en communicatieoplossingen. Of het nu gaat om het gehele traject of een deel ervan… een tevreden klant ervaren, is waarom ik dit graag doe.

Schrijf ons
Bel ons

“KLANTGERICHTHEID EN AMBITIE ZIJN MEERWAARDEN VOOR KWALITEIT EN OPLOSSINGEN”

MARKETINGPLAN
COMMUNICATIEPLAN
HUISSTIJL & COMMUNICATIEMIDDELEN
ABONNEMENT

PORTFOLIO

Een greep uit FIORINI’s klantenbestand; klanten met een eigen vraag, binnen hun unieke situatie, die in de afgelopen jaren naar tevredenheid gebruik hebben gemaakt van FIORINI’s  diensten. Of het nu gaat om het hele traject of een deel ervan, ik ben er om met u mee te denken en om tot mooie oplossingen te komen.

Dedicavit - Jurabo

Drouwen

Communicatie, Ontwikkeling & Design

Hanzehogeschool

Groningen

Ontwikkeling & Design

VD Music & Technology

Rome

Communicatie, Ontwikkeling & Design

Bakker Hillegom

Lisse

Ontwikkeling & Design

Fiorini Marketing Communicatie en Design

Boom Uitgevers

Den Haag

Communicatie, Ontwikkeling & Design

Bakker Oilfield Supply

Coevorden

Communicatie en Vertalingen

Autotrust Garanties

Assen

Marketing, Communicatie, Ontwikkeling & Design

Rabobank

Eindhoven

Communicatie

Uitgeverij Kluwer

Alphen Aan den Rijn

Communicatie

Canon Nederland NV

's-Hertogenbosch

Ontwikkeling & Design

Sdu uitgevers

Den Haag

Communicatie, Ontwikkeling & Design

Uitgeverij Zwijsen

Tilburg

Communicatie

Temaro Dutch Marine

Rotterdam

Ontwikkeling & Design

Isola Bella

Assen

Marketing, Communicatie, Ontwikkeling & Design

Gips & Ander Kruid

Finsterwolde

Ontwikkeling & Design

Natural Balance

Aarle-Rixtel

Ontwikkeling & Design

Jet & Teun

Finsterwolde

Communicatie, Ontwikkeling & Design

Euroforum

Eindhoven

Communicatie

Credo Creatie

Eindhoven

Ontwikkeling & Design

In Touch With Nature

Purmerend

Communicatie, Ontwikkeling & Design

Plameco

Best

Ontwikkeling & Design

Scheper schilderwerken

Veendam

Communicatie, Ontwikkeling & Design

Klaas Culinair

Assen

Ontwikkeling & Design

Ristorante Romantica

Groningen

Marketing, Communicatie & Design

Fioini - Marketing Communicatie Design

Alescon

Assen

Communicatie, Ontwikkeling & Design

WAT VINDT DE KLANT?

Aarzel geen MOMENT. Laat jouw website bouwen door FIORINI Business Consultancy
Wilma Brands, In touch with nature
Ik heb Amanda via mijn oud werkgever leren kennen. Voor de MFA’s heeft Amanda de websites gebouwd. Ik was niet betrokken tijdens dit proces maar merkte toen al wel dat de bouwer zeer punctueel moest zijn. Toen ik later zelf een website nodig had behoorde Amanda dan ook tot een van de mogelijke bouwers. Tijdens onze eerste kennismaking bleek dat Amanda niet alleen heel kundig is, maar ook nog eens een fantastisch persoon om mee samen te werken. We zijn dan ook samen tot een prachtig resultaat gekomen, hiervoor mijn dank. Ik kan Amanda echt aan iedereen aanbevelen.
Klaas Hoekstra, Klaas Culinair
Het is erg prettig samenwerken met Amanda. Ze is open, spontaan en doortastend. Heeft veel ervaring en mensenkennis en kan goed ‘op maat’ diensten leveren. Ze denkt altijd oplossingsgericht en is daarin bijzonder inventief.
Diederick de Vries, Speaker, motorsportschilder, docent rekenen Drenthe College
Amanda heeft mij enorm ondersteund in een klein maar belangrijk project. Wat mij vooral opviel is dat ze naast haar deskundigheid op het gebied van concepten binnen Word, heel betrokken en snel is. Klantvriendelijkheid en klantbeleving staan bij haar dan ook hoog in het vaandel. Ik ben uiteindelijk heel tevreden en trots op het eindresultaat.
Davina van Gelderen, Docent Human Resource Management bij Hanzehogeschool Groningen
I know Amanda since… a very long time… and she has never disappointed me since then in all her stages of her public and private development.
René Woestenburg, At Woestenburg & Associates

FBC

MEER INFORMATIE?

Heeft u vragen, opmerkingen of ideeën? Maak gebruik van het formulier, wij zullen zo spoedig mogelijk op uw inzending reageren.

Of

E-mail amanda@fiorini-bc.nl

Bel 06 55592390

Graag tot ziens!

Fiorini Business Consultancy | Oplossingen op het gebied van Marketing Communicatie en Design