Groter bereik en naamsbekendheid voor
klantbehoud, loyaliteit en ambassadeurschap.

(ONLINE) MARKETING &

BRANDING

Marketing, communicatie en Digitalisering om
uw bedrijfsresultaten te optimaliseren.
Fiorini houdt overzicht over het geheel en
werkt aan de details.

MAAK EEN AFSPRAAK

Groter bereik en naamsbekendheid voor
klantbehoud, loyaliteit en ambassadeurschap.

(ONLINE) MARKETING &

BRANDING

Marketing, communicatie en Digitalisering om uw bedrijfsresultaten te optimaliseren.
Fiorini houdt overzicht over het geheel en werkt aan de details.

MAAK EEN AFSPRAAK

(ONLINE) MARKETING & BRANDING

Fiorini Marketing Communicatie en Design

Iedere markt of product is anders en iedere organisatie is uniek. De organisatie en haar omgeving bestuderen en weten wat er speelt, is nodig om een doeltreffende marketingstrategie vast te stellen en een effectief marketingplan te kunnen ontwikkelen.

Om van de huidige naar de gewenste situatie te kunnen ontwikkelen, worden de huidige en gewenste situatie, wensen en behoeften binnen en buiten de organisatie onderzocht. Op basis van de resultaten wordt er een strategie met een unieke waardepropositie opgesteld, vervolgens worden de marketingdoelstellingen en tactieken bepaald. Om de doelgroepen en hun gedrag beter te begrijpen worden persona’s en klantreizen samengesteld, Deze doelgroepen kunnen op deze manier op het juiste moment met de juiste middelen en kanalen van de gewenste informatie voorzien worden. Met een communicatieplan en contentkalender wordt dit precies uitgewerkt. Graag ondersteun ik u bij!

  • Groter bereik
  • Naamsbekendheid vergroten
  • Meer geïnteresseerden
  • Meer (micro)conversie
  • Meer nieuwe klanten
  • Meer klanten behouden
  • Meer aanbevelingen
  • Meer content delen
  • Meer omzet per klant
  • Nieuwe markten
  • Nieuwe producten
  • Voorspelling rendement
NOG GEEN COMMUNICATIEPLAN?
LAAT ONS OOK UW DIGITALE ORGANISATIE VERZORGEN

CONCREET

Fiorini Marketing Communicatie en Design

ONDERZOEK & AANBEVELING

  • Vraag – U heeft een nieuw product, wilt nieuwe markten aanboren, de gewenste doelen zijn niet gehaald of de medewerkers werken niet samen als een team. Waar ligt dit aan? Hoe kan dit anders?

  • Probleem – Onderzoek levert antwoorden op om de kern van het probleem inzichtelijk te maken. Denk aan desk research (bestaande data), field research (vragen en kijken) en digital research (online gedrag en statistieken van de doelgroepen).

  • Aanbeveling – De resultaten uit het onderzoek en aanbevelingen worden in een voorstel verwerkt.

MARKETINGPLAN

  • Doelstellingen – In het marketingplan worden de doelstellingen beschreven en hoe deze gerealiseerd kunnen worden met een voorspelling van het rendement.

  • Factoren – Welke acties intern & extern zijn nodig om de marketingdoelstelling te realiseren? De digitale organisatie wordt geoptimaliseerd, persona’s en klantreizen worden opgesteld.

  • Meten – De geïnventariseerde Kritische SuccesFactoren (KSF’s)  en de Key Performance Indicators (KPI’s) worden gebruikt om de situatie en de voortgang van het plan te monitoren.

IMPLEMENTATIE & EVALUATIE

  • Uitrol – De uitrol gebeurt met een Communicatieplan. Hierin wordt een mix van middelen, kanalen en boodschap per doelgroep gepland, multi- en omnichannel.

  • Rapportages – Voorzien van data, verkregen uit statistieken , CRM en situatieanalyse. De voortgang wordt getoetst aan de doelstellingen, indien nodig kan het plan bijgestuurd worden.

  • Succes – Door de verwachtingen, wensen en behoeften van de doelgroepen af te stemmen aan de organisatiedoelstellingen, wordt er aan tevredenheid, loyaliteit en ambassadeurschap gewerkt.

RELAX & RENDEMENT

ABONNEMENTEN • MAATWERKOPLOSSINGEN • ÉÉN AANSPREEKPUNT

Is uw organisatie digitaal? Wilt u meer rendement uit uw (online) marketing halen? Graag geef ik u advies.

    FBC

    MEER INFORMATIE?

    Heeft u vragen, opmerkingen of ideeën? Maak gebruik van het formulier, ik zal zo spoedig mogelijk op uw inzending reageren.

    Of

    E-mail amanda@fiorini-bc.nl

    Bel 06 55592390

    Graag tot ziens!

      Fiorini_Marketing_Communicatie_Management-en-Organisatie