(CORPORATE) COMMUNICATIE & BINDING
Communicatie is een interactief gebeuren, nodig om met uw doelgroepen in contact te komen en het dialoog aan te gaan. Door met elkaar te communiceren en elkaar te informeren en te betrekken, vormt zich een onderlinge band waardoor er vertrouwen en begrip groeit, zowel met de klant als ook met de medewerkers. Om elkaar te kunnen ’treffen’ is het van essentieel belang dat uw organisatie op het juiste moment, de juiste informatie aanbiedt, via de kanalen waar uw doelgroep zich op dat moment bevindt.
Een communicatieplan komt voort uit het marketingplan of uit de organisatiestrategie als het gaat om corporate communicatie, en beschrijft de juiste communicatiemix (multi- en omnichannel) bestaande uit middelen, kanalen, technologie en type/doel boodschap, afgestemd op de betreffende doelgroep (persona) op het moment tijdens de klantreis. De kunst is dus om precies te weten via welke kanalen en middelen de doelgroepen de informatie zoeken én weten welke soort informatie zij op dat moment nodig hebben. De actie is geslaagd als uw organisatie precies op dat moment de verwachte informatie aanbiedt en de doelgroep reageert. In het communicatieplan wordt de mix en de planning verder uitgewerkt in een content-/actiekalender.
De resultaten van de communicatieactiviteiten worden in rapportages verwerkt en gemonitord.
Er zijn 3 verschillende communicatiegebieden: interne communicatie, PR en marketingcommunicatie, graag adviseer en ondersteun ik u bij het opstellen en uitvoeren van uw communicatieplan. Samen kunnen wij aan een krachtige binding werken tussen de doelgroepen en organisatie..
RELAX & RENDEMENT
ABONNEMENTEN • MAATWERKOPLOSSINGEN • ÉÉN AANSPREEKPUNT
Meer uit Marketing & Communicatie halen? Graag denk ik met u mee.

MEER INFORMATIE?
Heeft u vragen, opmerkingen of ideeën? Maak gebruik van het formulier, ik zal zo spoedig mogelijk op uw inzending reageren.






