Marketing2018-12-12T22:53:33+00:00

UH? BEHOEFTEN, WENSEN EN VERWACHTINGEN?

Geen tijd voor onderzoek? Samen nóg verder!

SCHRIJF ONS
ABONNEMENT

MARKETINGPLAN

Geen tijd voor onderzoek, plannen of organiseren? Zelf doen is lastig? Niet uw passie?

NOG GEEN COMMUNICATIEPLAN?
NOG GEEN HUISSTIJL OF COMMUNICATIEMIDDELEN?

CONCREET

ONDERZOEK

  • Als organisatie kan het gebeuren dat de gewenste doelen niet altijd gehaald worden. Waar ligt dit aan? Hoe kan dit anders?
  • Een onderzoek levert antwoorden op om de kern van het probleem inzichtelijk te maken.
  • Daarna kunnen de beïnvloedende factoren worden bepaald en aangepast worden om de gewenste situatie te bereiken. Hiervoor wordt een plan van aanpak opgesteld.

RESULTATEN & AANBEVELING

  • Om de beïnvloedende factoren op de juiste manier aan te passen, wordt naar de huidige en gewenste situatie gekeken.
  • Naar aanleiding van de resultaten uit de verzamelde gegevens, worden aanbevelingen gedaan: hoe uw processen, producten, diensten en service beter op de wensen van uw doelgroep afstemmen.

  • Het marketingplan is klaar om uitgevoerd te worden.

IMPLEMENTATIE & EVALUATIE

  • Het marketingplan wordt besproken, in de operationele processen en systemen geïmplementeerd en uitgevoerd.

  • Het verloop van het plan en de nieuwe ontwikkelingen worden in de gaten gehouden, geregistreerd en gerapporteerd. Indien nodig wordt er bijgestuurd.

  • Verbeterde resultaten door: medewerker-, klant- en organisatiegerichtheid, efficiëntie en effectiviteit.

FBC

MEER INFORMATIE?

Heeft u vragen, opmerkingen of ideeën? Maak gebruik van het formulier, ik zal zo spoedig mogelijk op uw inzending reageren.

Of

E-mail amanda@fiorini-bc.nl

Bel 06 55592390

Graag tot ziens!

Fiorini Business Consultancy | Oplossingen op het gebied van Marketing Communicatie en Design